وبلاگ اهــورا

درد و دل های یک جوان 18 ساله

وبلاگ اهــورا

درد و دل های یک جوان 18 ساله

اهورا چه می گوید ... چه می خواهد ؟؟

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

سلام ...

#اهــــــــورا هستم ...

یک جوان یا نوجوان ( یا بچه یا هر چیزی که تو ذهنتونه ) 18 ساله که نسبت به سن کمی که دارم افکار خاصی تو ذهنم میگذره و برای خودم دغدغه ها و مشکلات جالبی دارم که تو فکره خیلی از بچه های هم سنه خودم هست و از نظر بزرگترامون افکارمون کاملا غلط و اشتباه هست و تلاش دارن که کاملا ماها رو تغییر بدن ...

هدف من از ساخت این وبلاگ اینه که تمام مسائله زندگیمو اینجا بنویسم ( مسائلی که مشکل اکثر بچه های هم سنه من هست ) و یکی دیگه از هدفامم این هست که با افکار نادرست و اشتباه بزرگترامون مقابله کنیم و بهشون یاداوری کنیم که ما جـــــــوان با غــــــرور هستیم ، دارای فکر و تعداده زیاااااادی آرزو هستیم ...

فقط توجه داشته باشید که اکثر مطالب این وبلاگ رو خودم ( اهـــورا ) مینویسم و مشکلات عمومی زندگی خوجوان یا نوجوان18 ساله دغدغه ها و مشکلات جالبیبزرگترامون افکارمون کاملا غلط و اشتباههدف من از ساخت این وبلاگیکی دیگه از هدفامم این هست که با افکار نادرست و اشتباه بزرگترامون مقابله کنیم و بهشون یاداوری کنیم که ما جـــــــوان با غــــــرور هستیم ، دارای فکر و تعداده زیاااااادی آرزو هستیم ...مشکلات عمومی زندگی دم هست و اگر بخوام مطلبی رو کپی کنم حتما اول و آخر اون مطلب ، منبع رو ذکر میکنم ....

ممنون ... فعلا ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۳
مصطفی اهورا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی